Nefunkční nové zboží


Přestal váš nový výrobek fungovat ve 14 dnech od jeho obdržení? V takovém případě ho u nás nemusíte reklamovat, stačí zboží vrátit v rámci Odstoupení od kupní smlouvy. Vše tak proběhne rychleji.

Jak postupovat při vrácení

Vrátit zboží můžete jedním ze 2 způsobů:

Vrácení na prodejně

Vracený výrobek můžete přinést na kteroukoliv naši prodejnu, spolu s výrobkem přineste také prodejní doklad. Na pobočce výrobek zkontrolujeme, sepíšeme Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech a zajistíme vrácení peněz.

Vrácení poštou

Vrácení poštou Pokud nemáte pobočku po ruce, můžete zboží vrátit poštou. V takovém případě postupujte následovně:

  1. Vyplňte a vytiskněte si odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy. Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře.
  2. Uvěďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží.
  3. Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.
  4. Zboží pošlete na naše reklamační oddělení.

Často kladené otázky

Co vyzkoušet před vrácením zboží?

Pokud se jedná o mobilní telefon, tablet či počítač, určitě nejprve udělejte na zařízení tovární nastavení či recovery systému. Většinou bývá vada v aplikaci třetích stran a zboží jako samotné nakonec vadné není.

V tomto případě je lepší nám zavolat na linku: +420 222 780 117

Výrobek mi přišel mechanicky poškozený a nefunguje

Pokud výrobek přišel mechanicky poškozený a nefunguje, kontaktujte, prosím, naši zákaznickou linku, která s vámi domluví další postup.

Co dělat v případě, že mi nefunguje nebo přestal fungovat velký výrobek, např. lednice nebo pračka?

Pokud v době 14 dnů od převzetí přestal fungovat velký výrobek, např. lednice nebo pračka, kontaktujte, prosím, naši zákaznickou linku, která s vámi domluví další postup.

Ozvěte se nám

Zákaznická linka: +420 800 111 505

Provozní doba: Po-Pá: 8-17hod
Porovnat: 0