Nefunkční nové zboží
Přestal váš nový výrobek fungovat ve 14 dnech od jeho obdržení? V takovém případě ho u nás nemusíte reklamovat, stačí zboží vrátit v rámci Odstoupení od kupní smlouvy. Vše tak proběhne rychleji.
Jak postupovat při vrácení
Vrátit zboží můžete jedním ze 2 způsobů:
Vrácení na prodejně
Vracený výrobek můžete přinést na kteroukoliv naši prodejnu, spolu s výrobkem přineste také prodejní doklad. Na pobočce výrobek zkontrolujeme, sepíšeme Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech a zajistíme vrácení peněz.
Vrácení poštou
Vrácení poštou Pokud nemáte pobočku po ruce, můžete zboží vrátit poštou. V takovém případě postupujte následovně:
- Vyplňte a vytiskněte si odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy. Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře.
- Uvěďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží.
- Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.
- Zboží pošlete na naše reklamační oddělení.
Často kladené otázky
Co vyzkoušet před vrácením zboží?
Pokud se jedná o mobilní telefon, tablet či počítač, určitě nejprve udělejte na zařízení tovární nastavení či recovery systému. Většinou bývá vada v aplikaci třetích stran a zboží jako samotné nakonec vadné není.
V tomto případě je lepší nám zavolat na linku: +420 775 900 760
Výrobek mi přišel mechanicky poškozený a nefunguje
Pokud výrobek přišel mechanicky poškozený a nefunguje, kontaktujte, prosím, naši zákaznickou linku, která s vámi domluví další postup.
Co dělat v případě, že mi nefunguje nebo přestal fungovat velký výrobek, např. lednice nebo pračka?
Pokud v době 14 dnů od převzetí přestal fungovat velký výrobek, např. lednice nebo pračka, kontaktujte, prosím, naši zákaznickou linku, která s vámi domluví další postup.